torsdag 11. mars 2010

Bade! :)

Sarasnupp sov i halvannen time. :) Hun skreik lenge etter at jeg tok henne opp, så egentlig tror jeg hun våkna av litt ekkel mageknipe jeg...hun hadde iallefall MYE luft i magen som kom ut da jeg tok henne opp...

Til kvelds kom papsen hjem, så han fikk gi Sara kveldsmat. :) Ble litt badings også.




Hun plaska fælt i dag også! Det er KJEMPEGØY! :D Det er en grunn til at baljen står på gulvet nå for å si det sånn! Hihi. Papsen som stod for badinga i dag var ikke akkurat tørr etterpå han heller! :p

Hun la seg halv sju, men var litt urolig, så vi ammet litt på senga før jeg la henne igjen, og da slo hun seg til ro. :) Vi er liksom så vant til at hun ikke gråter når vi legger henne, så når hun gjør det, så tenker jeg at det må være noe.. :p Hun sovna før klokka var sju da, helt på egen hånd i senga si, så jeg klager IKKE!!!!! :)


Nå for tiden så kjenner jeg at jeg nesten blir litt trist inni meg når jeg ser på bilder av Sara som nyfødt! Tida har gått så utrolig fort..Jeg kan nesten ikke tro at det er over 5 mnd siden den lille jenta vår kom til verden...

Her er hun 3 dager gammel, klar for å dra hjem fra sykehuset. :)
Se så liiten hun var daa! 3 dager her også. Den kvelden vi tok henne med hjem.

Åh! *snufs*

Og her er de nå... <3<3

Jeg er så glad for den lille jenta vår!! *ELSK*


Nå skal jeg finne senga tror jeg...

God natt!

2 kommentarer: