fredag 12. mars 2010

Helg, lege og dupp!

Så var det helg igjen!
Denne helga har vi heldigvis ikke sååå mye planer...Kanskje vi får tid til å slappe av å kose oss bare vi tre. :)
I kveld skal Håvar på trening da, så da blir vi hjemme alene. Jeg har kjøpt inn litt snop, så jeg skal kose meg likevel. :) I morgen tror jeg faktisk at vi ikke har noe planer på dagtid. I morgen kveld derimot, skal jeg på "forening" med noen damer. Det blir mat, drikke og sladder! :p Kanskje blir det litt vin...får se om jeg finner sjåfør. :p 
På søndag skal vi til Fevåg. Min kjære lillesøster Jannike ble 21 år på tirsdagen, så da skal vi utover for å spise litt kake og treffe familie. :)

I dag har jeg omsider bestilt time til lege...ja, det jeg sa jeg skulle gjøre for noen uker siden! :p Måtte gjennom en runde til med hjertebank, hetetokter, hodepine og slapphet før jeg fikk tatt meg sammen! Huff...men, bedre sent enn aldri! 

Det blir vel ikke et komplett innleg hvis jeg ikke nevner Saras soving, blir det vel??
Hoho!
I dag våkna Sara kvart over fem, å da tenkte jeg..."nei...fyttirakkern, det er tidlig!" SÅ jeg prøvde å sette i smokken, mens min kjære datter holdt på å eksplodere av glede da hun så meg. :p Ble litt skuffa da hun forstod at det ikke var morning enda, så hun suttra i ca 5 sek, før hun snudde seg over på sida og ble stille...og sovna! Den jenta er genial noen ganger altså! :D
Hun sov seg da gjennom papsens alarmer, og våkna ikke igjen før kvart på sju! Herligherligherlig!! :) (OMG...siden når begynte JEG å juble over å få sove til KVART PÅ SJU???)
Klokka sju, stod vi iallefall opp, ingen amming på senga i dag. Det var faktsik kjempegodt å få senga for seg selv, helt til jeg stod opp!

Dupp nr en, kl 10-11. Dupp nr to 14.15------? Hun våkna til i tre tida, men jeg var ute og trilla henne i søvn igjen, for det virka som hun bare gråt fordi smokken hadde falt ut...
Vi kommer definitivt til å fortsette med to dupper framover nå! :) At jeg ikke har prøvd dette tidligere da!! Eller...jeg vet godt hvorfor jeg ikke har gjort det da...etter de overtrøtt-rundene vi hadde, så var jeg rett og slett redd for å holde henne våken for lenge i gangen. Man blir preget! Hehe.

Nå skal jeg ordne meg litt middag tror jeg. Gidder ikke vente til Håvar kommer hjem i dag.

Ha en fin fredag!
*Klem*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar