mandag 15. mars 2010

God Morgen!

Er trøøøtt!
Stod opp sju i dag. Nå sover snuppa dupp. :) 
Etterpå skal vi til Rissa en tur. Så skal vi på besøk! :)
Før og etter blir det litt husarbeid tenker jeg...

I går kveld var jeg flink og lagde masse babymat for å fryse ned. Ble både grøt, fruktpure og grønnskaspure! :) 

Helga var super, men gikk som alltid alt for fort! :(
Var på farten hele denne helga også da. Er ikke så rart at tida flyr når man ikke har tid til å sitte hjemme å slappe av! :p
Jeg fikk mast meg til at Håvar stod opp med lillemor både lørdag og søndag da! :p Søndagen var det egentlig min tur, men jeg hadde vært på "forening" sammen med noen fine damer på lørdagskvelden, og da ble det litt mye vin, i tillegg til at jeg ikke kom hjem før to på natta! :p Jeg var oppe og fiksa flaske til snuppa i sju-tida da, og tok morgenstellet, så fikk jeg legge meg igjen! ;) Det var deilig å få sove lenge!
(Håvar skal forresten til Riga neste helg sammen med jobben, så da må jo jeg ha snuppa alene hele helga. Derfor hadd jeg ikke så veeeldig dårlig samvittighet for at jeg sov lenge begge morningene denne helga! :p)

I morgen skal Sara på 5mnd kontroll. Er kjempespent på hvor lang og tung hun er nå! :) Sprøyter skal hun få også! Huffameg! Men papsen blir med oss i morgen da! Han har ikke vært med på noen av kontrollene tidligere, så han hadde lyst til å bli med i morgen! :)

Skal se om jeg får gjort litt husarbeid før snuppa våkner her jeg. 
(Hun har sovet i over en time nå!!)
;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar