onsdag 17. mars 2010

5 mnd-kontroll!

I går var vi på 5 mnd kontroll med snuppa. Håvar var med han også.
Sara er nå 54 cm lang og 6990 g.
Det var også tid for to nye sprøyter, noe som ikke falt i såå god jord hos tuppa. Det gikk heldigvis ganske fort over da. :)
Etter timen på helsestasjonen var jeg hos legen. Måtte faste for å ta blodprøvene så de var jeg innom og tok i dag. Legen trodde det kunne være stoffskiftet, så nå håper jeg på at det er det det er, og at jeg får hjelp. LITT LEIIII av hjertebank nå altså! De siste dagene har jeg hatt litt hver dag...

Sara har vært litt utilpass i går og i dag, etter sprøytene. Ikke noe feber eller spesielt vondt i lårene, men bare sutrete og ikke helt lik seg. Mye trøtt. Får håpe det går fort over.

Duppinga går nå helt fantastisk bra!! :D Nå dupper hun ti og to, og sover rundt 3-4 timer til sammen på de to duppene! Jeii!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar