torsdag 18. mars 2010

Bytur..

Nå har snuppa sovet formiddagsdupp i snart to timer! Snakk om ny hverdag da! :D 
Egentlig prøver jeg å holde henne våken til ti, men hun var våken så tidlig i dag, så klokka ni var det nokk! :p Gjør jo ingenting når hun sover til eleve, eller lenger! ;) Neste dupp får bli i bilen inn til byen. Vi skal besøke papsen på jobb i dag, også skal vi på City Syd en tur.

I kveld blir det vel en del pakking. Sara og jeg drar til Fevåg i morgen og blir der til søndag. Papsen drar til Riga i morgen med jobben, og du vet, meg, alene hjemme, .....næh.... 
Lurer på om jeg skal dra på revy i morgen, jeg...hm...

Jeg tok fram sportsdelen til vogna i sted..baggen begynner å bli knapp, så nå må vi bytte snart.

Snuppa våkner visst nå.

Blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar