fredag 19. mars 2010

Skryt og god helg!

Føler litt at de siste innleggene bare har vært litt sånn halvveis uengasjerte og korte.
Det kommer av den enkle grunn at jeg ikke har vært helt i form den siste uka... Jeg har hatt hjertebank og alt som følger med der av svettetokter, slapphet, hodepine, og totalt mangel på motivasjon til å gjøre noe som helst... Har det fortsatt, men skal prøve å få til et brukbart innlegg allikevel. ;)

Nå er Sara og jeg i Fevåg, hjemme hos mamman og pappan min. :) Håvar er nå på vei til Riga, så vi rømmer hit. :) 

Lille Sarapi fortjener et lite skryteinnlegg nå synes jeg! <3
Hun er såå snill og god, sover nå lange dupper, liker alt hun smaker på (bortsett fra most banan...da brekker hun seg), hun elsker å bade og plaske, hun ligger gjerne for seg selv i lekegrinda eller på gulvet og leker seg, leenge, hun er sånn passelig interessert i tv, hun legger seg 18.30, og sovner som regel innen en halv time, (dog i de merkeligste stillinger noen ganger) og hun sover som regel hele natta. Våkner hun så er det liksom helt greit at hun bare får smokken sin, så sovner hun igjen. Vi er sååå heldig med den lille jenta vår, og alt som i perioder kan føles som kaos, og som kan føles tungt og slitsomt, det er GLEMTglemtGLEMT de dagene alt går på skinner! :)
I dag er det best i hele verden å være mamma! :) <3<3<3
Nyydelige ongen miin!
<3

Planer for helga er å gå en formiddagstur i morgen, ta en tur på polet, mamma og pappa ska passe Sara i morgen kveld, så jeg skal ta meg en tur bort. Vet ikke enda om jeg bare skal kjøre eller om det blir litt vin..kommer an på om jeg kommer meg hjem igjen... Søndag skal jeg (forhåpentligvis) sove utpå bittelitt..lenger enn til 6-7 iallfall? :p Har litt lyst til å ri meg en tur også, MEN vi får se an formen og sånn... Har jo faktisk ikke sittet på en hest siden januar i fjor, da jeg fant ut at jeg var gravid. Begynner å bli på tide å komme seg opp igjen da, egentlig. :) 

Gleder meg allerede til papsen kommer hjem igjen på søndagskvelden..

Nå er jeg veeldig trøtt..Skal se ferdig senkveld, så må jeg vel finne senga tenker jeg. Tror nokk ikke Sara sover noe lenger i morgen, bare fordi mamsen er litt trøtt! :p

Ha ei super helg, alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar