mandag 22. mars 2010

Herlig helg, hverdag og sutrebaby.

Sara og jeg har hatt ei kjempefin helg i Fevåg. :) Høydepunktene var vel da jeg fikk litt mammafri på lørdagskvelden og tok meg en tur ut. Det ble vin, venner og pianobar. Kjempekoslig. Ble da fin i farta. ;) 
OG
da vi var ute med hestene på søndag. :) Sara satt i vogna som Tante Mette og hennes venninne bytta på å trille, mens jeg gikk ved siden av Lone som satt på Esperanza, og mamma leide Perlegutten som Mette og venninna bytta på å sitte på barbakk. :) Ble så jeg prøvde meg på hesteryggen jeg også, for første gang på over ett år, og det var sååå hærlig! :) 

Denne tøtta er ei Andalusier hoppe på 4 år som er innridd for et års tid siden. Jeg var litt usikker på om jeg kom til å være nervøs, siden det var så lenge siden sist, og siden jeg ikk kjenner hesten, men det gikk veldig fint. Hun var veldig snill med meg. :) Hehe.

Sara satt også på hesteryggen for første gang! <3

Etter tre flotte dager i Fevåg så dro vi hjem igjen i går. Sara svarte da med raserianfall i går kveld rett før legging, en urolig natt, veeeldig tidlig morgen, og en "sinna-dag" i dag. Hun har vært sutrete, trøtt, overtrøtt, og har ikke villet sove ordentlige dupper. HÅPER at morgendagen blir bedre. :)

Jeg er supertrøtt, men MÅ så klart se Cougar Town før jeg tar kveld.

;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar