tirsdag 23. mars 2010

Aktive netter!

Lille snupp snur seg på tvers av senga om natta nå...i søvne...
Hun blir da liggene uten dyne så klart... Huff.

Vi har i allefall hatt ei nogenlunde rolig natt da. Sara har sovet hele natta...tror jeg...jeg har vært så trøtt at jeg vet ikke om jeg hadde husket det om hun hadde vært våken heller...

Jeg våkna halv sju av lillegull som lå i senga si og hyla og prata med seg selv, så da stod vi opp, samtidig som papsen i dag faktisk. :)

Etter helga så har rutinene med soving på dagen vært helt ute...ikke noe system, og hun sover ca halvtime i gangen igjen, så i dag må jeg bare prøve igjen da, å få litt skikk på dette. Jeg la henne i vogna i ni-tida i dag, for da var hun skikkelig trøtt, men hun våkna gjen halv ti. Nå skal jo neste dupp bli i ett-to tida egentlig, men det er jo kjempelenge til, og jeg har IKKE tro på at det kommer til å gå....

Prøver å legge henne igjen snart tror jeg, så får vi se hvordan det blir. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar