mandag 8. mars 2010

Fisk!

Nå står det hjemmelaget fiskegrateng i ovnen. Åh! Som jeg gleder meg til middag nå! :D

I dag har Sara og jeg bare vært hjemme. Vi har vært skikkelig late. Har vært nede på veien og trillet noen runder for å få lillemor til å sove, men that's it... Kan ha noe med at snuppa bestemte seg for at dagen skulle starte kl 06 i dag...så kan det også ha noe med det nitriste været ute... :S
I morgen derimot, da skal vi gjøre litt forskjellig. Vi skal bl.a. innom Rissa på besøk til oldemora og oldefaren til Sara. Vi hadde sagt at vi skulle komme en tur i helga, men rakk det rett og slett ikke, så da får vi ta det igjen i morgen. Etterpå skal vi til Fevåg. :)

Halga har gått kjempefort. Vi har vært ute og trilla en del, vært borte på besøk, hatt besøk, og Håvar har vært to turer i tr.heim. Første tur måtte han ta på lørdagskvelden. Han hadde vakt på jobben, og måtte inn for å fikse noe...På søndag var han inn og henta sesongkortet sitt. Det er jo seriestart snart! :p

Vi hadde store planer om å få starta ryddinga på barnerommet i helga også, men det ble ikke tid til å tenke så langt en gang...døgnet har for få timer noen ganger. :p Nå er det påske snart da, så kanskje vi får gjort litt da? Håper det. :)

Nå er det Hotel Cæsar! :p

(nei, jeg er ikke redd for å inrømme at jeg ser det!!)

Snakkes! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar