tirsdag 30. mars 2010

Påske! :)

Har egentlig ikke så mye å melde føler jeg. Dagene går sin vante gang... 

Søndag var vi i 75-års dag til min kjære morfar.

Sara og oldefar. :)

I går var jeg hos legen igjen for å gå gjennom prøvesvarene. Jeg har ikke høyt stoffskifte, og ingen av resultatene ga noen god forklaring på hvorfor jeg har hjertebank. :S
Jeg har lavt jern da, og det kan være noe av grunnen til at jeg ofte er slapp og sliten, så jeg fikk resept på jerntabletter. 
Ang. hjertebanken så var det ikke annet å gjøre enn å prøve å komme tilbake når jeg har det, så de får ta en ekg. Det er jo lettere sagt enn gjort da det kan gå over på et blunk, og han forstod det, legen, men det var ikke annet å gjøre...
Er litt skuffa kjenner jeg, over at jeg ikke får noen ordentlig forklaring, og over at det skal være så vanskelig å få gjort noe med. Blir oppgitt og frustrert!

Over til noe helt annet..
Sara og jeg var på besøk hos Linn og Kenneth i dag for å møte den lille prinnsessa deres for første gang. :) Skjønne lille Amalie! :) Hun var så nydelig, og så biiiiiiiitteliiita! Det var kjemperart å holde henne, når jeg er vant til den lille propellen min. :p

BTW, den lille propellen blir 6 MND på lørdag!!!!
Jeg skjønner ikke hvor tiden er blitt av!

Disney Channel er helt ok! :)

Nå skal jeg finne senga. I morgen og resten av påska har Håvar fri. Det blir deilig med noen dager sammen med HELE den lille familien min nå! :)
<3

GOD PÅSKE!

2 kommentarer:

  1. For et NYYDELIG bilde av Sara du har på toppen av sida di nå!! Utrolig skjønne øyne! Håper vi sees snart, med bebisene - kanskje leikarstua på fredagen etter påske? God påskehelg, kos deg med familien din ;) <3

    SvarSlett
  2. Ja, takk for det! :) Et blinkskudd en dag vi var ute og trilla. :)

    Håper vi treffes snart ja. Vi kan satse på fredag etter påske ja. :) Har du vært der før? Synes det var en super plass! :)

    God Påske til deg og dine og. :)

    SvarSlett