lørdag 27. mars 2010

Nå er det lørdagskooooos!

Sara har nå lagt seg.  :) Hun sovna med en gang, uten en lyd, akkurat som i går, så da er vel hyleperioden over for denne gang? :) 

I dag har vi egentlig tatt livet veldig med ro. :) Vært på besøk hos oldeforeldrene til Sara en tur, ellers bare vært hjemme. Tuppa duppet ti og to i dag, halvannen time hver dupp. Ikke værst. ;)

I går fikk jeg en mail fra babyverden om pottetrening for spedbarn! Helt tullete tenker jeg, men leser den likevel. Noen holder jo på fra babyen er omtrent nyfødt. Det synes jeg er litt extremt da, og ikke minst blir det mye gris og søl, og det er utrolig tidkrevende tror jeg. MEN! Jeg leste også om de som begynner rundt halvåret. Setter barnet på potte morgen og kveld, og etter måltider, bare for å se om det kommer noe. Jeg fikk iallefall lyst til å prøve med Sara, for å se om hun fikk til noe mens hun satt der! Ikke for å seriøst starte pottetreninga nei, men for morro skyld. :) Så jeg gikk ned og henta potta jeg! :)


I dag morres, etter første duppen, så prøvde vi for første gang. Vi satt en stund, men det kom ingenting før hun kom opp på stellebordet igjen...typisk det vel? :p Andre gang derimot, så ble det storarbeid i potta! :) Så at det var ting på gang da da, så vi var heldige med den. :)


Sveisen snuppe! :) 


Sara storkoser seg når hun får sitte i den her. Hun er litt liten enda egentlig, så hun får ikke sitte mer enn noen minutter av gangen.

 Ny leke! Spennende! :)

Yo-yo, blingbling! :)

Nå skal vi lage chili com carne! :) 
Etterpå blir det snax og kanskje litt rødvin?
God lørdagskveld alle sammen! :)

1 kommentar:

  1. syntes d verka som my arbei me pottetrening så tili æ å, men magnus ha no pessa på potta to gång ;-) sto rett neom stellebordet potta, så han traff så fint ;-) men han e for slapp i fesken t å setta sjøl, han tippe bare :-P e no søye fornøyd me han på 2.5 år som har vårre to daga utn bleie å går på do heilt alein :-D

    SvarSlett