fredag 26. mars 2010

Gledes til lørdagsmorgen!

Gleder meg til i morgen, for da får jeg sove LEEEENGE!!! :D Juhuuu!!
Ikveld er jeg skikkelig sliten kjenner jeg. ar gjort en del husarbeid i dag da, i tillegg til å prøve å holde snuppa våken lengst mulig før dupping. Så har vi vært en tur i Rissa også. Vi var innom leikarstua. Det er vel kanskje det som blir den nye møteplassen tror jeg. Der har de god plass så barna kan leke, og det er MYE leker der. De har langbord og kjøkken til mødrene, så vi kan sitte å kose oss med mat og prat. :) Det er vel Saniteten som driver dette. Supert! :) Koste oss på Hotellet også da, men der har det dappa litt av, så da må man finne et alternativ. :)

Duppinga har gått mye bedre i dag. Første dupp ble fra kvart på ti til tolv, andre ble fra halv tre til tre, så hun var rimelig ferdig da hun la seg halv sju i kveld. Sovna på et par mintter, og uten en lyd. :)

På tide å legge seg snart kjenner jeg. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar