torsdag 25. mars 2010

BILDER! :)

Nå har jeg lest litt tilbake i tid på bloggen min, for jeg husker IKKE hvordan det gikk til sist jeg fikk henne til å sove to dupper om dagen. Jeg var sikker på at vi måtte ha stått opp seinere da, enn vi gjør nå, men det var feil. Vi stod opp i sju tida da også, og duppa ikke før ti, så i morgen skal vi virkelig gå inn for å klare dette! :) 

Nytt av denne uka er raserianfall hver kveld! Så fort hun blir lagt i senga si, så er det ramaskrik! :p Denne viljen til søte, snille, lille Sara gjør seg stadig gjeldende på nye områder! ;) Litt av ei forandring da, fra å ligge å koseprate seg selv i søvn, til å vræle seg i søvn. Jeg har funnet ut at det beste er å bare la henne skrike. Hun ligger ikke så lenge. 5-10 min, så sovner hun. Jeg har prøvd flere kvelder å ta henne opp, roe henne, synge for henne, og hun blir alltid stille og rolig da, men så fort jeg legger henne ned igjen så er det påån igjen, så hun må vel bare få skrike fra seg. Satser på at dette er en av de "periodene" som går over. :)

En liten bildeupdate fra de siste ukene:

Myk sa du? :)

Miss Attitude! :p
Sara kjører bil! :p

Goddemt på morningen. :)
Sinna-mandag!
Uskyldig? ;)
Måltidsgym! :)
<3

God kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar