torsdag 25. mars 2010

Smårar!

Duppinga er enda ikke i boks. 
Hun har begynt å bli trøtt og grinete etter halvannen times tid igjen, altså i åttetida, nå som hun våkner halv sju. Dvs at jeg har ikke sjans til å holde henne våken helt til klokka ti. Jeg får til nød drøyet det til klokka ni, men sover da bare en halv time. Så er det samma tralten igjen da, utålmodig og blir fort trøtt igjen... To dupper om dagen er herved umulig å gjennomføre igjen, hvis vi begge skal være opplagte og fornøyde igjennom dagen... Jeg blir litt smårar kjenner jeg. :p

Vi finner vel ut av det etter hvert, men tips mottas med stor takk! :)

Må bare få sagt GRATULERER!!! <3<3<3 til Linn og Kenneth med den lille jenta, Amalie!!
Gleder meg masse til å komme på besøk! :D

Nå skal jeg fikse meg litt lunsj. Hadde håpt å få gjort det mens lille sov, men jeg klarte å somle bort hele den halve timen hun sov. Helt utrolig..hehe :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar