torsdag 4. mars 2010

Ut på tur...aldri sur???

 
 Far og datter i går kveld! :) <3

  
 Mor og datter på tur i dag! :) Lille Snille Sara ble nemlig kjempefornærma da vi skulle trille oss tur m vovven i dag. Som om hun hadde tenkt å ligge i vogna..
Var ikke så enkelt å gå m bebis innom jakken og trille vogna samtidig da. Heldigvis er Taco er snill og lydig! 
Snuppa måtte ned i vogna igjen da...

  
 Hehe..LITT sinna? :p
Hadde satt opp ryggen i vognbaggen her da, men hun oppdaga ikke at hun faktisk satt i vogna og hadde god oversikt, før hun hadde kjefta litt..

  
 Gikk fort over da, når hun fant ut det! ;)

  
 Da ble jo ALT sååå mye bedre! :D <3<3<3

  
 Søte Taco! :)

  
 Kattepusa var blindpassasjer! :p

  
 Måtte til slutt gi opp kampen mot søvnen! :p

 Helga som kommer har vi fullt opp igjen. Vi har tenkt å begynne å rydde på barnerommet, slik at vi er kommet i gang, og er ett skritt nærmere oppussinga. Må si jeg gleder meg litt til snuppa flytter på eget rom. Slipper å liste meg, og slipper å være redd for at hun våkner av den INTENSE snorkinga til Håvar! :p Hehe..Noe hun til dags dato enda ikke har gjort, så den bekymringen er nokk grunnløs...Også slipper jeg å være redd for å snu på meg i senga, for den senga vi har er gammel, og knirker noe helt grusomt! :S

I morgen kveld kommer mamman og brodern til Håvar på mat. De kommer vel innom på lørdagen også, så de får litt mer tid sammen med Sara. Hun legger seg jo så tidlig nå.. I tillegg skal Sara, Taco og jeg besøke tanta mi sammen med Jannike. Forhåpentligvis er Sunniva og Celine der også. :)
Søndag er foreløbig ganske åpen, men er ikke bekymret for å få for lite å gjøre da heller...det blir vel da vi må rydde tenker jeg! Heh...

Sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar