onsdag 21. april 2010

Bytur, Baby og spy!

I dag var jeg på barselbesøk på sykehuset. Ingunn og Christian fikk ei lita babyjente i går, og hun var bittelita og nyyydelig! <3 Så stas å få komme å se på henne og prate litt med de nybakte foreldrene! :)

Tenk at Sara har vært så lita da! Nesten så jeg ikke skjønner det helt...

Etter babybesøket dro jeg på IKEA. Der satt Håvar og venta på meg. Dagens storhandel ble trappegrind, lampe og visp! ;)

Mens vi var i byen så var Sarapi hjemme sammen med tante Lone. :) Sara har vært bare snill og glad, og de to hadde kost seg masse! :) Flinke lillesøstra mi! :)
Da vi kom hjem begynte Sara med en gang å kaste opp! :( Først spydde hun på genseren og buksa til pappan sin, og på seg selv selvfølgelig. Vi trodde det var litt mye gulp, så hun ble skifta på, så tok jeg over. Skulle til å legge henne da plutselig brakk seg skikkelig før hun spydde på meg, seg selv og splætt utover halve stuegulvet og på leketeppet! JEII!
Papsen måtte dra i hui og hast, for han skulle på jegerkurs, så da var jeg VELDIG takknemlig for at Lone var her enda. Hun tok seg av Sara og bada henne, mens jeg tørka opp og vaska spy! 

Det utroligste her er jo at jenta var like blid etter å ha tømt magesekken på gulvet! :p Går det an å være så lykkelig når man driver med sånt da? Farrang er det verste jeg vet iallfall... Men, nei...hun var ikke spesielt preget av hendelsen.
Like god, like blid, like herlig! <3

Etter å ha fått på henne ny, tørr og ren body, så spydde hun enda litt til for sikkerhets skyld, så da ble det NOKK et klesskift! :p Fikk i henne litt oppbløtt brødskive og vann før hun la seg. Melk er viss ikke så bra når bebis har farrang...? Hun sovna ganske fort, heldigvis, og har sovet siden. (Bank i bordet) HÅPER at hun sover godt i natt, og at dette bare var et engangstilfelle. (Jaja, et tregangstilfelle...) For sikkerhets skyld så har jeg dradd en plastikksekk over madrassen hennes, så ikke den blir full i spy.

Jeg er sliten etter dagens hendelser, så jeg skal spise kvelds nå, kanskje ta en kopp kakao, og legge meg.
(Håper vi får sove i natt)
Gleder meg til trening i morgen! :)

Shallabais!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar