onsdag 21. april 2010

HOT!



1. trening vel overstått, og jeg er faktisk ikke noe spesielt stiv og støl i dag. :) Ble en ganske myk start i går da, ble litt pesing på 3d-mølla, før og etter styrketrening. Vi var der i nesten halvannen time. Jeg trente sammen med lillesøster Lone, som også har meldt seg inn på H.o.t (Helse og Trening), og Renathe, snuppa! :) 

Etter treninga dro vi inom Cubus, på vennesalg. Der traff vi mamma som skulle hente Lone. Sara var så heldig å få seg klær av mormora si! :) <3

En rosa tights til sommeren! :)

Joggedress i str 80. Den er skikkelig god! :)

Nature Child!

Fant ei snekkerbukse også, som var kjempefin. Den skal kjøpes når jeg får lønn! :p

"Fant du noe til deg selv da?" spurte mamma... Jeg gadd ikke se en gang jeg... MYYYYE artigere å se på klær til lillemor! :)

Jeg avsluttet med 8 min i solarium! 
Jeg tok ikke sjansen på noe lenger økt første gangen. Jeg har ikke hatt sol på kroppen på snart to år... Sommeren i fjor var jeg jo gravid, og skydde sola som pesten! Har aldri svetta så mye i hele mitt liv!!
MEN det var HERLIG med solarium nå ja! :)

Lone og jeg skal tilbake på trening i morgen! Da skal vi ta en av timene de har, Pilates/Core! 
Blir spennende! :p

Sara sover nå, våkner vel hvert øyeblikk tenker jeg. :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar