fredag 16. april 2010

Crybaby!

Skriketiden ved legging var en halvtime i dag, mot en time i går, så det går framover. :) Det gikk noe å bli vant til å bli byssa i søvn gitt! :p Tre kvelder det, så var det gjort.Vanskelig å la være når baby er syk da. <3

Hun er snørrete enda, og hoster litt, men på tross av det så har hun vært i storform hele uka, så i dag dro vi på Leikarstua. :)
Sara storkosa seg i dag også, og etter å ha vært våken i nesten fire timer uten problem, så pakka vi sammen for å dra hjem. Sara ble plassert i bilen, og sovna før jeg vant å starte opp! :p Tydelig sliten lita jente i dag. :)
Jeg fikk lagt henne over i vogna da vi kom hjem, og hun duppet i nesten to og en halv time. :)

Sånn ut over dette har jeg ikke mye å forteller gitt...Helga er stort sett blank..
Kan hende det blir noe besøk i morgen, søndag skal vi vel feire papsen som ble 46 år i går! GRATTIS! :)

Ikveld har jeg lyst på film og snop...men da må vi på butikken å leie film...
Vi får se. :)

Måtte sjekke om jeg hadde noen bilder fra de siste dagene..blir et par her. :)





God fredagskveld. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar