onsdag 14. april 2010

Sovdag og kommentarer!

I dag har Sara og jeg vært i Fevåg hele dagen. Eller det vil si, jeg har vært i Fevåg. Sara har vært med mormora si og farta litt i dag. :) I går kveld sendte jeg melding til min kjære mamma for å høre om hun kanskje ville ta Sara noen timer, så jeg fikk SOVE! Jeg har jo vært i smådårlig form i flere dager nå, og da tar det på litt, når Sara er et et skikkelig A-menneske (som sin far), og samtidig sover kortekorte dupper, så jeg trengte noen ansvarsfrie timer hvor jeg kunne sove tungt, så lenge jeg ville, uten å tenke på snuppa. Det var kjempedeilig! :) Mamma tok med seg Sara til Rissa. Der var de i banken og på besøk hos oldefaren til Sara! Jeg sov som en stein i to og en halv time! :)

Nå er vi hjemme igjen, Sara sover omsider, jeg har spist litt kveldsmat, Håvar er på jegerkurs.

Lille snupp er for tiden rasende når vi legger henne. Har jo hatt sånne perioder tidligere også, så er ikke så bekymret for at det skal bli sånn for alltid! :p I såfall hadde vel jeg gjort vondt værre, etter som at jeg har byssa henne i søvn de siste kveldene. :P Oh yes! Nå har det seg jo sånn at snuppa er syk, hun er tett, snørrer mye og har en intenst sår hoste som skraller fra lilletåa og opp, og når hun gråter mye og ikke vil roe seg, så snørrer hun mer, hun blir tettere, og hun hoster mer...Dette vet jeg, fordi jeg har prøvd å la henne skrike litt, bare vært inne for å stryke litt, tøste litt, sette i smokken og synge litt, men det har ikke hjulpet særlig...DERFOR, bærer jeg henne til hun sovner, og er helt komfortabel med det. :) Lille snuppa mi! <3

Har fått beskjed om at noen ikke får til å kommentere innleggene mine, så jeg legger ut "oppskrift" en gang til! :)
*Trykk på kommentarer under innlegget.
*Kommenter som: -Her velger du, hvis du ikke har noen kontoer, Anonym eller Navn/nettadresse. (man trenger IKKE å skrive noe i Nettadresse-feltet! Bare fyll inn navn og trykk Fortsett.
*Nå kan du skrive kommentar, og trykk på Legg inn kommentar! :)

Hvis du fremdeles har problemer med å legge ut kommentarer, og har noe på hjertet kan du sende meg mail på j_kjelsli@hotmail.com. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar