tirsdag 13. april 2010

Mandagen vår!

Dagen i går gikk over all forventning. Jeg var nokk redd for at snuppa skulle plages veldig med denne forkjølelsen, få feber å være ubekvem og sliten hele dagen, men den utrolige lille jenta var som ei sol hele dagen! :) Det ble litt flere dupper da, fire eller fem ble det vel...og jeg duppet to ganger selv også. Det gjorde både godt, og vondt. Værste som er, er jo å bli revet ut av dyp søvn! :p Var nokk litt sliten av kvelden og ei natt med lite søvn.

Sara la seg i rett tid igår, og sov vel til hav tolv. Da var det påfyll med nesespray, og vi prøvde Dentinox igjen, som nokk en gang gjorde henne roligere. Problemet var nå bare at hun er kroooonisk til å gripe etter smokken, selv om hun egentlig ikke vil det, så hun klarte jo ikke å slutte heelt å gråte da, for hun vil jo ha smoken i fred og... Det ordna seg da vi fant fram vottenen da. De siste dagene har vi ikke bruk vottene, og det har gått bra, men de måtte frem nå ja. :p Hun sovna fort og sov da til kl 06. :) (jeg erindrer å ha vært oppen en tur i natt for å sette i smokken, men jeg er jammen ikke sikker heller...)

Ti over seks stod vi opp, Sara har fått frokost og nå ser hun Mikke Mus på Playhouse Disney. :) 
Jeg skal tusle ut på kjøkkenet, pakke innpå litt paracet for den trøtt-hodepina jeg har, fortsette å spise Doc for den store gullmedalje utover dagen, også må jeg vel fikse meg litt frokost og. :)

Dagens mål er å komme seg på butikken...kanskje! :p 

Ha en fin Tirsdag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar