mandag 12. april 2010

Det ble søvn i natt! :)

Lille snupp virka utrøstelig i går kveld. Var ikke godt å være bebis da. Løsningen ble, overraskende nokk, Dentinox
Det stod framme, så det var litt tilfeldig at jeg kom på å prøve det, men jeg hadde på litt på gommene, og da tok hun smokken, ble stille, fremdeles litt urolig da, men i løpet av ti helt stille minutter så sovna hun tungt! <3 
Det kan være tilfeldig da, tenkte jeg, men da hun våkna igjen etter litt over en time, så hadde jeg på litt mer og litt grundigere, og stille ble det! Kan jo være en fin blanding av forkjølelse, overtrøtthet og tenner på vei som gjorde alt så fælt i går.
MEN hun begynte å gråte igjen, og for siste gang kvart over ett. Fikk bysset henne i søvn rimelig kjapt da, tror ikke hun egentlig var ordentlig våken. Da la jeg henne i senga sammen med meg, for å se om det hjalp på nattesøvnen hennes, og det gjorde det. :) Hun sov til halv seks sammen med meg. Har sutra litt et par ganger i løpet av natta, men ikke våknet og grått. Nattesøvnen min derimot har ikke vært superb! :p Men jeg ser for meg det kunne ha blitt mye mindre hvis jeg ikke hadde latt Sara få sove sammen med oss..

Planen i dag er å slappe av hjemme.
Hvis jeg er heldig får jeg Sara til å sove en dupp inne i dag, så jeg kan sove litt mer jeg og. Jeg får ikke til å sove når hun ligger ut i vogna nemlig... Jeg er så redd for å ikke våkne av babycall'en, eller at den plutselig skal streike, og at hun skal ligge ute leeeenge å gråte!

Snupp vil ha kos nå, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar