tirsdag 18. mai 2010

Bare-jente-vin-skravle-kveld! (og 17.mai)

Jeg må desverre meddele at søndagens økt i ikke ble gjennomført... 
Det gikk slag i slag hele dagen. Det ble en meget spontan tur til byen på Sara og meg, for å treffe to skjønne jenter. Ble der et par timer, så dro vi hjem igjen. Kjørte direkte til Fevåg med snuppa. Hun lå der til mandag. Ble grillmiddag der. På vei tilbake plukka jeg opp Silje som ble med hit. VIIIIIIIN! Need I say more? :p Vigdis kom også, og det var utrolig koslig med en  
bare-jente-vin-skravle-kveld! :) 
Kanskje jeg tar to økter en dag i uka som kommer i stedet? Bare for å "ta igjen"! :p

I går var det LITT tungt å stå opp, men vi kom oss til Fevåg til kl 10.
Det var gråvær og sur vind, men det aller værste var skoene mine! FY!!! Jeg har nå pådratt meg enda værre gnagsår enn da jeg så entusiastisk prøvde meg på Bott'n Rundt! De skoene skal kasseres! (Note to self: Når du ser at hælen er rund, June, da tar du de ikke på og går i 17. mai tog!!) Endte med at jeg fikk bruke bunadsskoene til mamma (De er egentlig mine da, men jeg får ikke på meg bunaden min!), som fikk låne bunadsskoene til Lone, som fikk låve støvlettene mine!
Vi hadde ellers en fin dag. Rømmegrøt, lapskaus, brus, saft, potetskruer!
Vi var i Rissa en tur også, for å se på turngruppa til Mette.
Det likte iallfall Sara! Hun ble helt vill! Hyla og ropa og gjorde seg til! Hun var så søt altså! :)
Tydelig at snuppa syntes det var gøy med musikken og alle jentene og guttene som dansa, hoppa salto og slo hjul! :)


Økt nr 7 tok jeg i går kveld. Kondisen var så som så i går. Sliten, og kjente fortsatt at det gikk med en flaske vin kvelden før, men det gikk! :)

Akkurat nå har Sara og jeg nettopp kjørt til ferja med jobb-pc'n og arbeidsbuksa til Håvar, for det glemte han da han dro på jobb i dag. :p
Snuppa sovna i bilen og sover nå i vogna...
Jeg er trøtt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar