lørdag 15. mai 2010

Lavkarbo.no

Legger om kostholdet drastisk når jeg er ferdig med amminga. Da er det no more karbs.... Siden jeg er ei skikkelig "gomatræv" så måtte jeg jo søke på lavkarbo kaker og sånt, og på lavkarbo.no fins det MASSE snavvel med lite karbs! :) Dagens HotTip! ;)

Aner ikke når jeg slutter å amme, men inntill da er dette "it" på kostholdsfronten iallfall...
(Måtte bare få det med, fordi jeg fant oppskrift på ei ostekake jeg skal prøve på i morra!)

Dagens økt var finfin. Ikke betydelig sliten etterpå, og under økta tok jeg meg selv i å synes det var litt kjedelig...venta liksom på at det skulle bli ferdig, og det var ikke fordi jeg holdt på å dø...(sånn som jeg alltid føler når jeg er på step, da dør jeg nesten ganske ofte...hele tima faktisk..) Har fire dager igjen på program 1, så skal jeg vel få litt å bryne meg på igjen tenker jeg! :p

Jeg har ikke vekt, så jeg kommer ikke til å vite om jeg har gått ned noe når programmet er over, men det tviler jeg kanskje på, for jeg er ikke så nøye på hva jeg spiser nå...man skal heller ikke "slanke" seg mens man ammer, så derfor tar jeg det ikke så tungt enda, men bare det å kjenne at den fysiske formen bedres for hver dag er utrolig godt! :)

I dag har vi ikke gjort noe. Sara har vært litt sutrete, men det sier jeg ikke noe på, for jeg har kjeda meg i dag jeg og altså! I morgen SKAL vi komme oss ut av huset!!

Hvor skal vi feire 17.mai i år da? Her, eller i Feåvg??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar