onsdag 12. mai 2010

Dag 3 gjennomført! :)

Da er 3. økta unnagjort, og jeg må si at jeg merker virkelig STOR forskjell fra første økta allerede. Er det mulig at man kan ha så stor framgang på så kort tid da? 
Det hadd ikke jeg trodd om jeg ikke hadde kjent det selv. :) 
I dag var økta unnagjort på et blunk, og selv om leggene svei som et hel....e til å begyne med, og selv om jeg svetta som en gris, så var det bare deilig i dag. :) 
Hadde egenltig grua meg litt til økta i dag, men jeg gleder meg til morgedagens! :) 

(hmm...nå skal jo jeg gå Botten rundt i morgen, og hvor langt er det egentilg?? (venter på svar på facebook) .... så når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om jeg gleder meg likevel...
Jeg er innstilt på å gennomføre økta uansett da. Håper jeg klarer det!)

Har fått svar....16 km skal jeg gå i morgen med vogna! :) 
Kommer an på mye da, om vi klarer å gjennomfører. Sara må være grei å ha med å gjøre. Sove litt, spise litt, ikke bæsje, sitte litt i vogna, sitte litt i bæremeisa, spise litt, kanskje sove litt til...? Tvilsomt at hun vil sove særlig mye da kanskje, nysjerrig som hun er, men hvem vet! ;)

Blir en spennende dag i morgen! :)

Jeg tør nå å si med sikkerhet at jeg har startet ett nytt og BEDRE liv! :)

***************************************

***Forresten..et lite tillegstema her....***
Trenings-BH! 
Det har ikke jeg på dette tidspunkt! Så det vil si at de der jumping jacks'ene har vært liiiitt halvhjerta...(ikke så ille at jeg ikke har blit svett, da)...ikke så veldig stas å se hva som skjer når man hopper som en gal i AMME BH!!!
Oh my God, lissom!! :p
Det skal sies her at jeg HAR bestilt, for to uker siden, på nettet....har foreløbig fått to mailer om at de venter leveranse fra England, og at det er derfor jeg ikke har fått den... Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet, og finne en midlertidig løsning...som ble.... 2 bh-er!  Den innerste er en slags push-up, som holder puppene litt sånn...opp? Men som de lett hadde flydd ut av hvis jeg skulle ha bruk bare den!! 
Uttapå; Ammebh'n...
Resultatet ble da ikke så halvgæærnt, sånn, rystningsmessig, hvis jeg kan si det? 
De holder seg der de skal være, og i dag kunne jeg satse skikkelig, men det er jo slettes ikke behagelig å gå med da...!
Jeg GLEDER meg til å få hjem sportsbh'n!

Nå tror jeg nokk at jeg trenger ei god natts søvn, for å være klar for å ture meg gjennom halvannen mil og økt 4 i morgen! :)

God natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar