torsdag 13. mai 2010

Dritt dag!

I dag sov vi til klokka sju! Vi stod opp, glade og forholdsvis opplagte, jeg var virkelig klar for dagens runde! :)
Vi kom oss i vei, fikk oss startnummer, og begynte å gå! :) 
1 km.....2 km....3...nei...for midt i mellom her så begynte hofta å gjore vondt...
Jeg mått bittert innse at jeg ikke kom meg rundt.
Jeg ble så sur, sint og skuffa at tårene trilla!!
  På vei tilbake ble det bare værre og værre, så jeg måtte til slutt ringe mamma for å få henne til å hente meg!
I stedet for å bruke tre timer på 16 km brukte jeg en time på 4 km.... :(

Resten av dagen har humøret mitt vært skikkelig dårlig!
Jeg bjeffer til og blir hissig for INGENTING!
Stakkar Håvar!
(Håvar fullførte runden da)
:)


Nå i kveld har vi grilla. Snart blir det vel en runde med "shredding" tenker jeg..
Det tror jeg skal gå bra å gjennomføre, selv om foten min er vond...

En annen ting og...jeg har ikke ordentlige joggesko! Nå har jeg gnagsår UNDER føttene...
Kan du gjette hva som vil bli prioritert kjøp ved neste lønning?? :p

Jeg har lyst til å ta en fest i helga! 
Bli med? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar