fredag 14. mai 2010

Possitiiiv!

Har ikke så mye å dele i dag egentlig...
Sara og jeg har foruten en tur innom polet, bare vært hjemme. Jeg har vært litt rastløs, og kjenner at akkurat i dag, så gleder jeg meg til å begynne på jobb igjen.

Jeg kjenner inni meg at jeg har veldig behov for en tur utom husets fire vegger på egen hånd nå, og i morgen blir det! Pianobar! :)

Ellers....gårsdagens økt var TUNG! Flere grunner til det...humøret var dritt, hofta var vond, men det værste var nokk gnagsårene under føttene! Det er jo vondt å sette foten i bakken, å da kan du tenke deg hvordan det er når man skal HOPPE! :p

Er litt bedre i dag da, både humørmessig, med tanke på at jeg har masse innstengt energi som MÅ ut snart, fordi hofta er nesten bra igjen i dag, etter en hel dag på rævva, og fordi gnagsårene er blitt bedre! :)

POSSITIIIV! :D

Hehe...nå har jeg sikkert skrevet dobbelt så mye som det som står i dette innlegget...jeg er flink til å ombestemme meg, å tenke at "nei...det vil jeg ikke dele alikevel", eller "nei, det ble bare teit"...Hver gang er det sånn. Det tar som regle litt tid når jeg skal skrive ett inlegg altså!
Noen som kjenner seg igjen? :p

Nå skal vi shredde her, etter en nødvendig tur på do, (ja, all denne hoppinga kan ikke utføres på halvfull blære en gang!) og klesbytte! :)

God kveld, og ha ei suveren helg, hvis jeg ikke er tilbake før! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar