torsdag 20. mai 2010

HJELP!

Jeg mangler fullstendig motivasjon til å fortsette med shreddinga!! Hjelp meg!!
 Har laga kalender da! :) Liksom litt langt igjen til jeg er ferdig...

Det ble ikke noe shredding i går heller, men jeg tror kanskje at ryddinga, støvtørkinga, vaskinga og middags- og dessertlaginga, samtidig som jeg var innom butikken, mata, stelte og la lillemor kan telles som dagens trening... Jeg var sliten da kvelden kom, maten var ferdig og gjestene til kveldens "forening" kom! :) Det ble en koselig kveld da! :)

I dag kommer Ingunn på besøk med lille Pia! :) Hun skal låne noen av Sara sine babyklær. :)


Lille søøte dukka mi! Sover godt i vogna si! :)
<3

Snuppa har fått seg skaut av mormora si! :)
Vi hadder bare luer som var tjukke og varme...ikke noe for å beskytte lille hodet mot sola!


Fått seg sko også! :) Hello Kitty glittersko! :)

Snuppa har blitt ganske flink til å sitte selv også. De sier vel egentlig at baby ikke skal sitte så mye før hun kan å sette seg opp selv, men hun sitter fint og er sterk og rak i ryggen, så noen minutter i gangen får hun sitte. :) Blir mye mer tålmodig da. :)
(Selvølgelig pakker jeg rundt henne med puter så hun lander mykt hvis hun tipper over. :)

Lurer på om jeg får dratt på trening i kveld jeg....Håvar jobber sikkert seint, så da blir det vel vanskelig...
Hm...jeg får prøve å mane fram litt motivasjon til å gjennomføre dagens shred i stedet...
Bah!

2 kommentarer:

  1. Fin snuppe! :) Jeg begynte også med shredding nettopp, er på dag fire og er så støl at jeg vralter som ei and... Klarer ikke sette meg ned i sofaen uten å klynke engang! Haha.

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner meg igjen der ja gitt! :p Har dag ni i dag jeg, men har nettopp vært på boxing, så jeg må kjenne litt på om jeg har noe til overs! :p

    SvarSlett