torsdag 20. mai 2010

OMG!

I dag hedde jeg veeeeldig lyst til å dra på trening. Hadde ikke vært i vei enda denne uka, så jeg følte det var på tide, pluss at det var aerobox i kveld, my favourite class! :D 
Jeg hadde egentlig slått det fra meg da, for Håvar jobba seint i kveld igjen, så da sier seg det selv, MEN! Min kjære tante da seg villig til å se etter henne mens jeg var på trening, så selv om det var leggetid for lillegull, så tok jeg henne med til tante. 
Der fikk hun kveldsmat, kveldsmelk og sov seg en dupp i vogna si. :) 
En og annen kvelden går det jo ann å skeie ut litt med rutinene, iallfall nå som det virker som hun ikke blir hysterisk overtrøtt og sint lenger. :) Hun sovna i nitida, så jeg skal håpe i det lengste at jeg får en ekstra time eller to på øyet i morra tidlig... (Tror jeg på det egentlig? Innerst inne? ENEI!) :p

Nå er jeg utrolig trøtt!

Jeg burde egentlig tatt en økt med Jillian Michaels nå da, men jeg vil bare soooove!!!!
Kan vi si at 75 min med aerobox erstatter 20 min shredding i dag??

Saken er den at jeg kun krysser ut på kalenderen min når jeg faktisk trener. Jeg hopper ikke over denne dagen, og til sammen så SKAL jeg trene 30 dager med dette! :) 

Guess what! I dag kjøpte jeg nytt månedskort på H.o.t! Jeg kommer til å fortsette joooo! :) 
WoW!
<3

Må bare få skryte litt av eieren av hot, og instruktør i de aller fleste timene, og personlig veileder på senteret! Maken til energisk og hyggelig dame skal man lete lenge etter! Hun er som en duracellkanin! Hun bobler over at godt humør, treningsglede, vilje til å hjelpe andre.
Helt tydelig at det er dette hun brenner for!
Fantastiske dama! :)
Det er vanskelig å IKKE komme tilbake når man blir møtt av dette mennesket! :)

Jeg konkluderer med at jeg nå skal restituere!!

Godenatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar