fredag 21. mai 2010

Fin dag, bytur, jobb og tilståelse!

Har hatt en kjempefinfin dag i dag! :)

Startet med litt kjedsomhet, men fikk da endelig fylt dagen med ting og gjøre. 
Sara og jeg var på besøk hos søte Janne først. (Janne, hvis du leser dette, beklager søl på pledd, styr med vogna som ikke gikk gjennom døra og at jeg nesten kjørte ned gangpynten din...) 
Jeg har vært utrooolig klumsete i dag...huff! :S 
Etter å ha sittet der en stund så henta vi Lone på skolen. Plana var at hun skulle passe Sara senere på dagen. Jeg tok med Lone på besøk til tante som ikke var hjemme, men det var Sunniva og lille Celine! :)

Gleder meg til Sara får litt fart på seg. Begynner å sitte ordentlig selv og krype rundt. Da blir det vel planer på disse to! :) (Les Sunnivas blogg her! :)

Anyways...resten av dager forløp slik; Cubus for å kjøpe barselgave, kjøre hjem Lone, for Håvar var plutselig på vei hjem, har det travelt, kommer hjem, spiser mat, drar til byen sammen med Anita, Ingunn og lille Pia!

I byen var vi hos Kristina som nettopp har fått en liten gutt! :) Noa Nikolay skal han hete. :)
*Velkommen til verden, lille venn*
:)

I dag hadde Håvar egentlig siste dag på jobb før pappapermen! :) Om noen få dager begynner jeg på jobb igjen... Jeg gleder meg, og er litt spent... Jeg begynner forsiktig da, og Håvar har noe småtteri han må gjøre ferdig når det passer sånn at jeg er hjemme på dagtid, (som jo er hver dag bortsett fra annenhver fredag!!) Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg både større stilling, og mer jobb på dagtid, men det er visst ikke håp for det. Det er litt synd, for jeg stortrives virkelig med å jobbe på butikken... Greit, så er jeg bare "kassadame", men jeg har aldri trivdes så godt i en jobb tidligere, og noen må jo stå der og! :)

 Har muligens andre planer til høsten da, men det kommer an på en del ting, så jeg er spent på det...vi får se. :) 

Nå kaller senga på meg, men før jeg krasjer, så må jeg desverre dele med dere, at jeg ikke har shredda i dag heller...nå er jeg så "ute" av det, at jeg tror ikke det blir fullført....har IKKE lyst til å fortsette nå... :S Der har du meg vettu! Men det ble faktsik et ork å MÅTTE trene hver dag... Jeg melder meg ut for nå, så får vi se om jeg prøver meg igjen litt senere.

Goood natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar