lørdag 22. mai 2010

Mammamamamamama!!!!

Sara sier Mamma!!

Hun begynte på onsdagen, så nå må jeg skrive det ned her så jeg husker det! :)
Bloggen fungerer nemlig som dagbok på mange måter. Lurer jeg på når Sara begynte å smile, eller når hun rulla rundt for første gang, så ser jeg bare tilbake her, for her har jeg skrevet alle viktige hendelser! :)

Iallfall!
Til å begynne med tenkte jeg at hun bare har lært lyden, og ikke sjønner hva den kan brukes til, men det jeg nå har funnet ut er at hun faktisk roper Mamma, mammmamamama, MAMMA!!!! Når jeg f.eks. går på kjøkkenet, og hun er utålmodig. Eller hvis hun ligger i senga, sånn som i morres, da jeg prøvde å sette i smokken å få hene til å sove igjen og bare la meg...mammmama....MAmam....MAMMAAA!!!
Hihihi!!!!
Mammahjertet sprekker av stolthet!!

Og til dere som tenker at "Nåh!! Du hører vel og tror vel det du vil...", til dere sier jeg HohohohoooooOO!!!
:D
Jeg VET at Sara vet at jeg er "mamma"! ;p
(eller er det bare sintelyd??
NÆH!)

Sara var 7 mnd, 2 uker og 2 dager da hun sa mamma første gang! ;)

Elsker bebisen min! :)

<3<3<3


1 kommentar:

  1. Ååh, HERLIG!! Gratulerer! Det er en helt spesiell ting å høre det for første gang :-)

    GOD pinse :o)

    Klem

    SvarSlett