søndag 23. mai 2010

Kryper til korset!

Det blir ETT kostholdsinnlegg til før jeg legger om....om ei lita stund!

Jeg leser så mye blogger om dagen og blir så utrolig inspirert på alle mulige vis!! Jeg er så umåtelig imponert over kreativiteten til enkelte også, når det kommer til maten. :)

Det jeg lurer på nå, er om dere er interessert i å lese om kostholdsendringene, evt. vektnedgang, oppturer og nedturer og sånt, når den tid kommer, eller om jeg bare skal fortsette som før??

Håper på litt tilbakemelding på denne da folkens!

:)

3 kommentarer:

  1. jeg trodde jeg la igjen en kommentar i sta, men det vises ikke... hmm. uansett.. jeg vil gjerne lese hvordan det går med deg. ble inspirert av treningen din også, har nå begynnt å trene 3 ganger i uka. takk:) i tillegg er det fint å se at det kommer nedturer for andre også, ikke bare for meg. så stå på!

    SvarSlett
  2. Jeg vil veldig gjerne høre om oppturer og nedturer! Følger med, jeg :)

    SvarSlett
  3. Så gøy å høre at du ble inspirert av treningen! :)

    Da kommer det noen innslag av kosthold og den nye livsstilen når den tid kommer! :)

    Følger med dere jeg også, Maria! :)

    SvarSlett