mandag 24. mai 2010

Helga, jobb, trening....



Sara og jeg var hos naboene i dag. Der fikk hun prøve dissa! :)
Var litt artig! :)

Sara prøve kjolen hun fikk av tante Jannike og onkel Knut i barselgave! :)
Denne er kjøpt på Ragnaråkk i Tr.heim. :)
Arti kjole! :D

De siste dagene har vært ganske rolige. I går var vi hjemme bare vi tre. Vi sov på tur, jeg sov lenge og Håvar duppet da jeg stod opp. På kvelden kom Mamma, Lone, Jannike og Milla innom en tur. :)
I går kveld la vi oss tidlig, men har nesten ikke sovet i natt....Aner ikke hvorfor...Håper på en bedre natt i natt.

I morgen skal jeg på jobb igjen, for første gang på nesten ett år! Jeg gleder meg! :) Det skal bli godt å komme seg ut, prate med andre mennesker og bruke hele setninger og ikke babystemme! :p
Misforstå meg rett, jeg ELSKER å være hjemme sammen med Sara, men jammen skal det bli godt å komme seg ut i verden igjen også! :) (Eller iallefall så langt som til kassa i butikken! ;))

Håvar har vært på jobb i HELE dag, mens Sara og jeg har vært i Fevåg og spis pizzasnurrer. Han er på vei hjem nå da, så han er velj hjemme igjen i 21-tiden. I morgen starter pappapermisjonen. :)
Blir det som jeg håper så starter jeg dagen med en time eller to på H.o.t! 
Jeg er veldig for at Håvar og Sara får mest mulig ut av pappapermen, så da får jeg skygge banen og finne på ting når det passer sånn! :) Blir vel å finne på trening en del tror og håper jeg. :)

Apropos trening, jeg har nettopp innsett at jeg jobber hver torsdagskveld....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dvs at jeg ikke får med meg Aerobox lenger! 
Jeg gråter innvendig!
HYYYYYYL!!!
Jeg skal høre med Hilde Marie om det er mulig å få litt egentrening i boxing innimellom, tror jeg... Dette er jo en treningsform jeg viiiirkelig setter pris på! 
Synd å gå glipp av det...

I kveld håper jeg at vi endelig får sett Avatar...jeg er litt trøtt, så vi får se...

Har du sett Avatar? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar