tirsdag 25. mai 2010

Jobb!

Da var første dag på jobb vel overstått. :) Det var veldig greit å begynne å jobbe igjen! Lite som har forandra seg det siste året, og godt er det! :)

Jeg var på jobb i hele tre timer, og jammen ble jeg sliten i beina! Er IKKE vant til å stå i timesvis i strekk lenger nei. Var liksom helt grei å begynne med tre timer i dag. :) I morgen har jeg egentlig fri, men i god gammeldags stil fikk jeg et par vakter slengt etter meg da sjefen var innom! :p Blir noen timer i morgen, og noen timer ekstra på torsdag. Har egentlig arbeidshelg da ser jeg, når jeg kommer på jobb, også vi som er invitert i konfirmasjon på lørdag... :S Jeg får spørre fint om noen vil ta vakta mi, eller bytte med meg....

I dag starta jeg faktisk dagen med TRENING! :)
Styrketrening sådan...
Kjempedeilig!
Jeg var faktisk bløtt aleine i dag også, bortsett fra Hilde Marie så klart...
Det var egentlig veldig greit det også...liker ikke å trene foran mange andre, iallfall når jeg ikke er så veldig sterk og veldig flink enda! :P

Nå blir det seeein middag og Cæsar! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar