torsdag 27. mai 2010

Snart helg!

Stod opp med snuppa i dag! :) Pappan har vært flink og stått opp med henne hver dag siden søndag, så jeg har fått sove og sove og sooove! :) Tror ALDRI jeg får nokk søvn jeg.... hm!

Sola! :)
Litt sløv etter en god porsjon melk! :p
(fra flaske altså)

Det blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag å få til amminga nå... I morres var det ikke noe særlig stas med puppen, men fikk i henne litt da...prøvde å få i henne litt til da vi hadde stått opp, men det var i allfall bare å glemme. Jeg tror nokk at de siste ammedagene er talte nå gitt....Gidder ikke å stresse noe med det da. Hun får hvis hun vil ha, og hvis hun ikke vil ha mer, så er det greit også... Det er generelt lite kos, men mye fakte, biting, kliping og blåsing/frøsing når hun ser puppen nå, så for å være HELT ærlig venter jeg på den dagen hun ikke vil ha mer....

Plan for dagen nå er trening når jeg er ferdig med blogginga. Blir styrketrening i dag også.
Kl 15 er det jobb igjen, og da er jeg ikke ferdig før 22! Det blir uvant lang dag/kveld!
Håper det kommer MASSE folk i dag, så tida går fort! :)

Ellers er det vel lite nytt nå...Jeg fikk fri på lørdag, så da blir det konfirmasjon! :)
(OMG! What to wear!!)

I morgen har jeg jobb fra morningen! Blir finfint å være ferdig på jobb i rett tid!

Ha en fin dag alle sammen! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar