lørdag 29. mai 2010

Tidlig opp og bilder!

Klokka er nå 06.57 og Sara og jeg har vært våkne i nesten to timer allerede! 
Sara våkna i femtida, og selv etter ei stooor flaske melk (var sinna og da er puppen æsj), mye kos, litt lek og mye overtalelse, så ville hun IKKE sovne igjen! :S Etter en times iherdig prøving, så måtte jeg bare innse at slaget var tapt, og at i dag så starta dagen rett og slett klokka fem! 
JEII!

Det er to ting i verden som gjør meg mer grinete enn noe annet, det første og kanskje viktigste er mat. Hvis jeg er skikkelig sulten, så anbefaler jeg deg å ikke snakke til meg!
Det andre er søvn!
Jeg kan være SKIKKELIIIIG morgengretten, spesielt hvis jeg har vært så lur og lagt meg alt for seint og har fått alt for lite søvn...!
Er ikke gretten til Sara da, men det er kanskje like greit at det bare er hun og jeg som er oppe nå! :p

Jeg er faktisk så trøtt i dag at det er vanskelig å holde øynene oppe her jeg sitter å trykker....er tung i hodet og fungerer ellers generelt dårlig. Heldigvis for Sarasnuppa som trives godt med å leke for seg selv! <3 Så langt så bra iallfall! :)

Var innom mobilen til Håvar i går for å sende over et par bilder som ble tatt og  fant flere av Sara som jeg ikke har! :) 

Det er lenge mellom disse øyeblikkene nå...at Sara vil sove i fanget.

Sara kjører bil! :) 5,5 mnd! :)

Her er hun 3 uker gammel! :)

Her er i går! :) Sara er blitt så flink til å gå når vi holder i hendene! :)
(Rett før legging her så vi holder på å ta på soveposen!)
Snart 8 mnd! <3

Fått seg solbriller til Påska! :)
Straks 6 mnd! :)

Nyttårsaften 09
Sara snart 3 mnd. sammen med oldefar, nå 90 år! :)

hm....ingen kommentar!

Disse er også fra i går. :) Sara&pappa kos!
<3 Ekte Kjærlighet <3

Har vel ikke så mye å berette ellers.
Når Sara legge seg skal jeg finne fram konfirmasjonsklær. Vi drar ikke i kirka med lillemor, så vi har god tid på oss i dag! :)

(Litt glad jeg ikke skal på jobb i dag da)
:)

Ha ei fin helg alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar