søndag 30. mai 2010

Hun sov en halvtime lenger i dag!!

Da var vi her igjen. 
Nokk en tidlig morgen! 
Sara sitter i dette øyeblikk i vippestolen sin med frokostflaska si og ser på Drømmehagen og ler og fiser litt! :) Nå rister hun på flaske så det skvetter melk rundt henne.
Jeg er TRØTT!
Ble så min kjære ble med gutta på fest i går, så derfor ble det min tur til å stå opp i dag også. Skal ikke klage da, så mye jeg har fått sove denne uka! :) 
Tror nokk jeg lurer meg til en dupp jeg og altså, når Sara skal sove. :)

I går var vi i konfirmasjon, og Sara var (som alltid i selskap), i STORFORM!!! :)
Hun er allerede ei partyjente! :)

Jeg så filmen "Amelia" i går kveld!
"Basert på den sanne historien om Amelia Earhart"
Verdt å se syns jeg! :)

Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar