søndag 30. mai 2010

Søndag hos "the Bergs"

Som sagt starta dagen kl halv seks i dag.
Var fryktelig trøtt da, siden jeg (nokk en gang) greide å legge meg alt for seint!
Skylda mi sjøl og det er faktisk ganske umulig å bli irritert på sola her! :)
(Sterk blits)

Trøtt mams..

Glad jente! :)

Avisa er spennende! :)
Gikk veldig bra å sitte litt slik også! :)

Herlige babyhender
<3

Mams og snupp!


Veldig fin bok fra go' boken! :)
Spennende å se og kjenne! :)

Snuppa er trøtt. Koser litt før vi går og steller! :)
<3<3<3

I dag prøvde jeg meg på å lage tekaker. Det er lavkarbo brøderstatning, og ser omtrent sånn her ut:
(oppskrift fra Lena Beatrice)
De ble litt eggete i smaken, så neste gang skal jeg prøve å lage dem litt anderledes. MEN! De var absolutt spiselige, faktsik ganske gode, og kjemperaske å lage! :)

Ellers...Sara har på en måte lært seg å dra seg framover nå, men hun vet det ikke selv enda! :p
Jeg lekte litt med henne på gulvet i dag og la en leke rett utenfor rekkevidden hennes, og da brukte hun føttene og skuvde seg framover et par ganger, men ikke sånn at hun skjønte at hun gjordet det...så ellers så snurra hun rundt for å få tak i det hun ville ha...

Nå ser vi Bridget Jones!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar