tirsdag 11. mai 2010

Redusert og bæremeis!

Nå er snuppa lagt, for en time siden faktisk, og hun sovna med en gang. :)
Håvar er fremdeles på jobb, så her sitter jeg aleine. Det er litt rotete her, så jeg skulle har rydda...er ganske sulten også så jeg skulle ha fiksa meg mat...
Hjertebanken gjør meg frytelig slapp og tiltaksløs altså! Forhåpentligvis varer den ikke så mye lenger da...en dag eller to regner jeg med...

Må forresten skryte litt i dag også, men ikke av meg selv. :p
Jeg var på nett i går og bestilte ei bok, og gjett hva jeg fant i bostkassa mi i dag!! :D
*bokkilden.no*
De sender portofritt, og jammen sender de raskt! :)

I dag har vi ikke gjor stort. Dagens høydepunkter for ei lita Sara som synes mamma er kjedelig, må være da vi satt ute i sola ei stund, og da vi gikke en bitteliten tur med bæremeisen! :)
 "Ut på tur, aldri sur!" 
:)

Har enda ikke tatt dagen økt, men det blir i kveld. Har overtalt Håvar til å bli med, så vi skal gjøre det sammen! ;) Hehe. Blir GØY! :D

(er forresten støl i fotabladet etter øktene i går, SLÅ DEN DU!!) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar