mandag 10. mai 2010

Skryteinnlegg! ;)

Da var dagens treningsøkt nr 2 vel gjennomført! :)

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke dra på Step i kveld, for hjertebanken har vært ille i hele ettermiddag, og jeg blir å slapp og trett og svett av det, men jammen kom jeg meg i vei likevel. :)

Etter 40 min og 5 min før pulsdelen var over måtte jeg kaste inn håndkledet! Da var pulsen så høy at jeg trudde hjertet skulle slutt å slå! Ble 5 min på det ene styrketreningsapparatet, før jeg så at de begynte med styrke i salen også, så da ble jeg med der igjen. :) Med tanke på utgangspunktet før trening er jeg veldig fornøyd med meg selv her jeg sitter! :p

Etter treninga i kveld ble det 15 min i solarium! :) 15 min i varmen, total avslapning og musikk! Herlig! <3

Nå blir det senga straks her

Hva har dere gjort i kveld?? :)

2 kommentarer: