torsdag 24. juni 2010

Aerobox!

Jeg kan starte med å rette meg selv nokk en gang...forhåpentligvis siste gang i denne sjokoladesaken! :p
Jeg fikk en komentar i går som var informativ og til stor glede, fra Mina Marie:

"Jeg lærte noe nytt om sukkeralkoholer i går, så nå skjønner hva det var :D Du KAN spise hele den sukkerfrie sjokoladeprinsen om du du har rundt 4,2 karber igjen, for sukkeralkoholer tas ikke opp i kroppen, og 10.8 av de karbene i den var nettopp det. Så da er det 2,1 g per 25 gram, altså 4,2 i hele greia. Så den er A-okey sånn sett :) Jeg ble sjeleglad da jeg fant ut dette :):) Leste på lavkarbo.no i går ;) "

Takk for oppklaringen! :)

Idag har vært en dårlig matdag... Ble litt pålegg til frokost...på jobb ble det litt nøtter og mandler nå og da, for å stagge sulten...Herregud liksom...dette skal IKKE være en sultekur! I morgen skal jeg stå opp å fikse meg både frokost og matpakke!!!! Dermed Basta!
Ble kjøttdeiggryte til middag...blomkål, brokkoli, squash, løk og sopp med fløte så klart. :p Den fisken lar vente på seg... :p

Endelig hadde jeg fri en torsdagskveld, så da ble det AEROBOX!! :) Det er en stund siden jeg trente noe annet enn styrke, så det var beinhardt! Det var så hardt at jeg ble kvalm! Jeg tok meg helt ut, og var fullstendig tom på slutten... Men fy fader så gøy, og så godt etterpå! :) Nå gleder jeg meg bare til høsten, da blir det årskort! :)

Til kvelds ble det eggerøre med baconpølse, løk, sopp og ost. :) Den ble litt rar....hadde i alt for mye vann.. :p Skulle hatt fløte i, men var tom..

Er egentlig sulten igjen allerede...spiste lite av den...siden den ble rar. :p


ANTREKKET til lørdagens storkalas er klart! :) Mangler bare strømpebukse! GLEDER MEG! :)

Jeg er sliten, skal ta en dusj og gå å legge meg nå.

God natt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar