søndag 20. juni 2010

Hva tror dere??

Jeg blogger på lavkarbobloggen min hver dag, og noen dager så må jeg slette mye av innleggene fordi de ikke handler om bare om lavkarbo, det blander seg også inn handlinger fra hverdagen, om Sara, og familien, morsomme hendelser, den stolte morsfølelsen, vemodet med å plassere ongen på eget rom alene...sånne ting...Det skal jo stå skrevet her!!

Saken er bare den at jeg ikke alltid ser rå for å skrive enda et langt blogginnlegg når jeg er ferdig med den andre...jeg vurderer å bare slå de to bloggene sammen å si "Hey! Dette er meg, her får du full pakke"...hva tror dere?

Jeg kan iallefall oppdatere litt her nå da...
Rommet til Sara er så godt som ferdig. Kommode, vogga med bamser i, og senga står på rommet, og i senga sover nå Sara, på eget rom, alene, for første gang, og jeg gruer meg litt...Vi ligger vegg i vegg...døra kommer til å stå oppe, og babycallen skal være med...Det gjør litt vondt i mammahjertet...hva om hun våkner opp i natt, så er det INGEN der?? :S Kanskje hun blir redd og lei seg?? Huff!
Jeg kan vel ikke tenke sånn...Det går jo helt sikkert kjempebra. Sansynligvis og forhåpentligvis over all forventning. :)

Helga har Sara og jeg tilbringt i Fevåg. Vi har kost oss masse, og jeg har fått sove, vært ute på vinferd og fått god mat. :) Håvar har vært på Regnfestival i Selbu! :p Sommerfestival vil jeg ikke påstå at det har vært! :p

Denne uka er det planer som vanlig. I morra skal vi passe på lille Bonso, som tror han er størst i verden! Hihi. Makan til pågangsmot og selvtillitt skal man lete lenge etter. Herlige skapningen. :) Blir litt hundepass på tirsdag også. Tirsdag skal vi muligens en tur til svigermor på ettermiddagen. Hun har vært på sydentur og har litt småtteri til Saramor. :) Onsdag skal vi feire mamman min som blir 44 år! Torsdag....tja...jeg skal iallefall jobbe tidlig...Kanskje jeg skal slappe av? Eller NEI! Jeg skal søren meg dra på boxing!!! OH YES!!! <3<3<3

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mndskort nå i sommer, fordi jeg kommer til å jobbe MYE, og tiden jeg ikke er på jobb tror jeg at jeg heller vil ha sammen med familien min! :) Men til høsten blir det årskort, for NEI, jeg har IKKE mista motivasjonen! :p

Iallfall...fredag skal jeg på jobb en tur, og på lørdag. På lørdagskvelden skal Håvar og jeg i 200-års dag, mens Sara skal være hjemme her, sammen med sin kjære farmor. :)

Søndagen..da skal vi sove lenge...også skal vi bare være late! ;)

Men, hva tror dere?? Hverdag og lavkarbo i salig blanding??

Klem!

1 kommentar:

  1. Æ e FOR at du ska slå d sammen :) Du kajn jo separer d innpå ein å samma blogg læll :)

    SvarSlett