onsdag 16. juni 2010

Jau!

Merker at interessen for å blogge her, har ble litt mindre da jeg starte den andre bloggen...Den nye livsstilen tar opp ganske mye av meg nå, men her kommer i allfall en liten oppdatering! :)

Sara sitt rom er omtrent ferdig. Det er så ferdig at jeg kan begynne å vaske og flytte inn ting. :) Regner med vi venter til neste uke med å flytte henne på nytt rom, fordi vi skal være bort fra fredag til søndag.

I går ble Sara passa av tante Lone. Jeg var på jobb, og så på forening etterpå, og Håvar var på middag med jobben, og lå derfot i byen i natt, til svigermor.

I dag har Sara og jeg vært på bytur sammen med mamma, Lone og Mette i dag. :) Vi har virkelig kost oss, og i dag fikk jeg mer klær enn Sara, for en gangs skyld! :P Ble et nytt par svarte jeans, en knallrosa topp, ei hvit piratbukse og 7 sokker! :p Sara fikk ei bukse! :) Traffa papsen  i byen også, og han fikk også kjøpt seg ei bukse! :)

Da vi kom hjem i kveld var Sara i 100!! Det var ett eller annet vi begynte å le av hele gjengen, og da ble det fart i lille. Hun showa og showa, lo, brølte, laga grimaser, slo på magen, var både stor og sterk (selv om hun egentlig ikke har lært det), vinka og veiva, nesten hoppa i fanget til tanta...vi lo så klart, har jo aldri sett henne sånn før, men det var helt tydelig at det var gøy at vi lo av henne...herregud som hun holdt på! :p Gullet! :)

Jobb igjen i morra....da drar håvar til selbu, og fredag drar Sara og jeg hjem til mamma og pappa og blir der i helga! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar