søndag 13. juni 2010

Bildeskred!

Lasta over bilder fra mobilen i går, og det var noe sånt som 111 bilder. Et lite utvlag finnet veien til bloggen! :)

Nybada med flygehår! :)
Sara er ute på tur! :)
Min herlige Irish Coffee fra forrige helg! ;)
Er visst bare å pakke bort lekene, de er ikke noe stas for tida! :p
Mye artigere å henge i skuffa på blu-ray spilleren f.eks. så pappan får panikk, eller som her, spise på dvd'ene!
Gullet!
Fått ny sommerkjole av venninna til oldefar! :)
Hjemme hos tante Kikki! :)
Snuppa fikk seg caps!
Tante Kikki (min tante) er Celines mormor! :)
Sunniva og Celine var der på fredag, så Sara og jeg tok en tur innom! :) Hyggelig som alltid. De små har møttes litt oftere i det siste, så Celine begynner å synes at det er litt greit å få besøk av Sara, "dukka" som snakker! Hehe. Sara er som alltid i ekstase over å se andre barn! :)

Resten av helga har for min del gått med til å sove lenge i går, jobb fra 14-20 på lørdag...apropos jobb!
Jeg hadde en ulykkestime i går...var sikker på at hele jobbdagen kom til å bli ett mareritt, men det gav seg heldigvis kl 15!
Først så greide jeg å glemme matpakka mi hjemme. Jeg hadde planlagt hve jeg skulle spise, så det var litt av en nedtur..kan ikke bare kaste i meg hva som helst om dagen, som dere sikkert har fått med dere... 
Da jeg kom på jobb greide jeg å knues en ølflaske...bak disken...kunden min sin ølflaske så klart...som jeg stod og ekspederte....OMG! Øl og glassbrott over ALT bak disken! Så da var det bare å hente vaskebøtta å fli opp etter seg da...kunden fikk så klart en ny ølflaske av meg! :)
ENDELIG ferdig med å vaske øl, så strømmer det på med kunder. Vi har to kasser i vår butikk, begge er i bruk, også ser jeg at jeg har kunder i posten i tillegg. Butikkundene får vente litt, det går jo en kasse til... Kunden i Posten vil ha kopi av legitimasjonen sin. Jajjajja! tenker jeg, det går da radig! :) men NÅ NEI!!! Kopimaskina er bytta ut etter jeg gikk ut i permisjon så klart, og jeg har ikke noe greie på den annet enn hvordan å få ut en kopi, som jeg antok var det som skulle til for å få til dette, MEN, kopimaskine hengte seg opp på alle mulige måter, og kjørte fast papir i hytt og pine, og jeg ble svettere og svettere! Køa økte inne i butikken, OG det var flere kunder i posten som venta på tur! HERREGUUUD! HELDIGVIS! Var vi tre stykk på jobb, så jeg unnskyldte meg og løp for og hente nr 3. (som forresten heller ikke hadde noe peiling på den jævla maskina (unnskyld språket), så der var jeg aleine, gitt). Vi fikk iallefall i gang to kasser igjen... Men den der maskina da...jeg fikk svetta litt til, dro ut fastsatt papir, PAPER JAM, dro ut papir, REMOVE TONER! Hæh?? Jaja. åpna dekselet, finner ikke noe det går ann å ta ut, klapper igjen dekselte, PAPER JAM!! og REMOVE TONER går igjen...ikke vet jeg hva som skjedde til slutt, men jeg fikk da omsiiider ut en kopi! 
HUH!
Kunden får kopien sin, jeg tar porto for et par brev, neste kunde skal også bare ha porto, så da kunne jeg endelig puste letta ut! :)
Vi får unna køen i butikken, og jeg kjenner kroppen roer seg litt. Han en grei kundestrøm et 5minutt som jeg greier å ta unna selv.
Holder på å slå inn varer for en kunde når bussjåførdama som skal hente posten med seg til byen plutselig kommer...og den har ikke jeg pakka! (Can you blame me??)
STRESS igjen!!

 Heldigvis var ikke bussdama så veldig stressa selv, så jeg fikk ringt etter en kollega som fikk pakka posten for meg! :)

Ja, da var klokka tre! :p

I går kveld så vi film. Håvar dro ut en tur og jeg satt hjemme og regna på karbohydrater. :p

I dag er det lite planer. Jeg stod opp med snuppa som våkna halv åtte! :D Hun sover dupp i vogna si akkurat nå. Har rydda litt i dag da, og støvsugd litt. :)
Bokhylla har fått ny funksjon i dag også! :p
Sara er over alt plutselig, og hvis vi vil berge bøkerne fra sikkel, biting og riving, så blir det nokk sånn en stund framover. :)

Her er et bilde fra motsatt side av spisestuedelen i sta vår! :p
Vogga, og den lille stolen skal få fast plass på rommet til Sara, mens eskene er babyklær etter Sara, som skal på mørkloftet, som er på rommet til Sara. GUD, som jeg gleder meg til å bli ferdig med oppussinga!
Det ble en liten stopp i framgangen da vi oppdaga at vi ikke har malt høyt nokk på den rosa veggen. :P Det er ikke mye om å gjøre, men det må males. Det kan ikke vises hvitt under lista! :p
Sååå, nå venter vi på motivasjon til å få malt flekkene som mangler...teit egentlig, siden det er så fort gjort, men, men...jeg skal uansett gjøre det i dag! :)

Sara har våkna, så da må jeg stikke!

Ha en fin søndag, dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar