torsdag 10. juni 2010

Facebook?

Innimellom tar jeg meg selv i å nesten poste lange avhandlinger i statusen min på facebook...så tenker jeg som så, at det kan jeg dele her. Denne gangen var det alt som skjer i morgen! Så da skriver jeg det her, nå! :)

- Jobb i morgen, så hjem for å kose med lille gale Bonzo, for så å ta med meg Sara bort på besøk en tur. :)
Jeg jobber bare til 12 i morgen, og når jeg kommer hjem så har Bonzo kommet. Han er en svart elghundvalp som tilhører en kompis av oss. Siden vi er hjemme på dagtid i morgen så passer vi han mens "pappan" hans er på jobb! :) Det bli koooos! :) Spesielt med tanke på hva som skjedde i dag...
Vår lille venn!
 Taco er gått bort!
Det er stor sorg både her og hjemme i Fevåg. Han var et fullverdig medlem i familien vår, og han vil bli dypt savnet! <3
Årets første hestehov.
Disse bildene ble tatt på mars i fjor, på en av våre fine turer!

Huff...som jeg kommer til å savne nydelige gullet!


Ellers er Sara i bedre form, og hun kravler rundt og finner på sprell nå! :) Hun var plutselig ute på verandaen i dag! :p Lura vår!

Ellers har vi bestemt oss for å adoptere et par ender i sommer! :) Skal ha de ute på plena, så skal vi orden ly til de under verandaen! :)

Nå må jeg  legge meg snart!

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar