tirsdag 8. juni 2010

Sara snørrer!

Sara er syk om dagen! Snørra renner...hoster litt innimellom, men ikke så mye. Regner med det er samma opplegget som sist. Ikkeno' feber heller. Stort sett i fin form om dagen da, men ikke så gøy å legge seg, blir jo så fort tett da...våkner en del om natta og...

I morra skal Sara og jeg til Fevåg. Halvannen uke nå siden Sara så mormor og morfar, og det tror jeg faktisk kan være det lengste siden Sara ble født! :P Hehe! På kvelden skal jeg komme meg på trening. Jeg SKAL! Jeg har fri i morra, så da blir det lettere med maten også...Blir så fryktelig kvalm og slapp på jobb, og da er det ikke godt med mat heller...vet ikke helt... Iallfall...blogger mer om dette på lavkarbojune.blogspot.com i kveld! :)

Håvar tar med seg Sara til byen på torsdag, så da får jeg huset for meg selv! :D Det blir deilig. Benytter nokk tiden til litt trening også, før jeg skal på jobb igjen kl 17.

I dag var Sara og jeg på besøk hos Jorun og Martin. Jorun og jeg har planer om å starte som dagmammaer sammen..nå har vi bestemt oss for å annonsere det, så da kan jeg skrive det her. :)

Sara gråter sårt nå, med den tette nesa si...lurer på om babyer kan få vond i hodet? Jeg får iallefall det når jeg er sånn tett og forkjøla....

Snakkes! :)

1 kommentar:

  1. sånn e celine om dagen å:// kjedelig. kjæm no t fosen i helga vi. hint hiiint:)) Å hørres supert ut at dokk starte som dagmammaa:D

    SvarSlett