tirsdag 13. juli 2010

Fort og gæli!

Kom nettopp hjem fra enda en fantastisk fin og morsom og givende ridetur! Vi var i fjæra en tur i dag også. Mamma tok masse bilder, så jeg får legge de ut når jeg får dem. :) Var vel ute med hestene et par timer, om ikke mer. :)

Det gikk plutselig opp for meg da, på vei hjem nå, at jeg ikke har spist på 8 timer!! :O
I dag har jeg spist tacorester til frokost og lunsj, og så laga jeg med biff med grønnsaker og fløte til middag...eller egentlig ikke middag, for jeg trodde det ble Bacalao til middag etter jobb, men anyways... Etter biffen dro jeg på jobb...da jeg kom hjem gadd jeg ikke ordne meg mat...var ikke sulten heller..så jeg bare dro til fevåg, og plutselig så er jeg hjemme igjen, mange timer senere. :)

Nå til kvelds har jeg knærta siste rest av sjokolade moussen..så nei, desverre, det ble ikke noe bilde! :p Haha! Neste gang! ;)

NÅ er det natta altså! Jobb igjen i morra tidlig!

NATTA!

2 kommentarer:

  1. SV: ååh tusen takk for tipset! Da må jeg sjekke det. Har så lyst på :)
    Så spennende å se flere driver med lavkarbo :)

    SvarSlett
  2. SV: Det skjønner jeg veldig godt! Det er kjempe inspirasjon å se at andre gjør det samme :) og tips til måltider osv :)

    SvarSlett