onsdag 14. juli 2010

Kjedsomhet..

Nå kjeder jeg meg!
Jeg venter på første episode av den nye sesongen med Brothers & Sisters. Ser dere det? Det begynner ikke før 22.40, og det er nesten en time til...hva skal jeg gjøre i mellomtiden da?? Hmm...
Jo, jeg tror det får bli en runde med Zumba, og en dusj..da skal jeg rekke det sånn akkurat! ;)

I dag spiste jeg ostekjeks med pålegg til frokost, kyllinglår på jobb, pluss et par mandler. Da jeg kom hjem fiksa jeg etter hvert kyllinggryte. Stekte to fileter, en halv løk, 4 store champ, litt squash og litt blomkål. Laga en "saus" av en boks creme fraiche, lit rømmerester og en dæsj fløte. Hadde i litt gastromat og hvitløkspulver. Blanda alt og toppa det hele med ost! :) NAMM! Nå blir det litt bacongull til B&S i kveld. :)

MEN, jeg kjenner jeg er rastløs i hele kroppen. Jeg verker etter å gjøre ett eller annet, så nå må jeg bare komme i gang tror jeg. Vi snakkes!! :D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar