torsdag 15. juli 2010

Mat, hester og sinnatagg.

JIPPIIII!!!
I dag klarte jeg på å presse på meg ei ny bukse!! Eller...den er ikke ny da...den er arva... men den var mye for liten for noen uker siden, så nå blir den ny for meg!! JIPPIIIIIII!!!!! :D:D:D 

Ja, det er ikke annet å si enn at dette FUNKER!! :)
En medblogger forklarte dette med lavkarbo veldig greit i dag! :)
Les Lones blogg HER! :) Ja, gjør det!

I dag ble det middagsrestene fra i går til frokost... (Jeg tror kanskje jeg hadde litt hvitløksånde på jobb i dag...ikke bra, i og med at jeg stod i kassa i dag...) Til lunsj så maula jeg greddost (NAAAAMMMMMMM) og skinkestek! Da jeg kom hjem glemte jeg å spise..(!!!!) før jeg tok med meg Sarasnupp på Fevågbesøk. Jeg dro ut sammen med Lone på ridetur, mens Sara var hjemme hos mormor og morfar og ble dulla med. En vinnvinn situasjon spørr du meg! ;) Hehe!
Bilder fra turen på mandag. :)
Meg og Esperanza.
Meg på E. Lone på Kolfina. Islandshesten vi lånte for anledningen. :)

Det var en finfin tur! :):)

Den var ikke like fin i dag. Det blåste MYE! Og hestene var oppspilte...men joda, den var litt fin! :) Kosa meg likevel jeg. :)

Før vi dro fra Fevåg spiste jeg jordbær med fløte påååå! :)
M-m-mmmmm!

Da jeg kom hjem og snuppa var lagt, fiksa Håvar taco! Jeg elsker taco!!

Ellers?
JO!
Det er lenge siden jeg har blogga om Sara"problematikk" hvis jeg kan kalle det det.
Jeg er mor til ei lita jente som har et temperament ut av en annen verden!
I går ville hun ikke legge seg! Det var blitt litt uorden med duppene pga en bytur og litt sånt, og da blir det ofte vanskeligere å legge henne. Når hun finner ut at hun ikke vil lalle, da vræler hun så høyt og så ille at det høres ut som om hun blir mishandlet. Det er helt forferdelig å høre på! :S Hun skriker så ille at hun etter en stund vrenges stemmen helt, og hun begynner å hoste fælt og brekker seg!!! Da tar jeg henne selvfølgelig opp!! Hvordan jeg vet at det er viljen?? Når jeg tar henne opp er alt bra!!!
Da kan man bli frustrert gitt! :S Spesielt da hun våkna midt på natta i natt og gjentok den runden der...
HVA gjør man da????
Vi tar henne som sagt opp etter hvert, og trøster henne til hun er blid igjen, og vil ta smokken, for det har hun også funnet for godt, at hun tar ikke smokken før det er absolutt nødvendig! Hun dryger den så lenge som mulig, for da får hun kanskje drøya leggetiden litt...ja, jeg tror faktsik det er hensikten!
Det er det eneste som funker nå iallfall...ta henne opp, trøste, så legge igjen når hun er blid og fornøyd. Man kan bare glemme å legge henne noe før, da er det samma runden igjen...
Man gjør hva man må! Men frustrert? Jah! Det kan man bli! :p

Hun sovna med en gang i kveld, men er nå våken for 2. gang... Det er samma røra i kveld også. Lille sinnataggen vår! :p

Man skulle ikke tro det! ;)

Ha en fin kveld folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar