fredag 16. juli 2010

Du vil ikke tro det!!!!!

Jeg trodde det iallefall ikke! 
SE!!!
Veldig trang bukse, 13. juni!
Kan ikke sies å være trang en gang, denne er aaaaaaalt for lita!!
Ser frem til, og håper at jeg en gang greier å passe i denne...det virker fryktelig langt fram i tid...
Sukker litt, men er likevel ved godt mot da. :)

Åså:
Buksa er fortsatt alt for trang, men jeg kan jo se forskjell da...
26. juni. Ti dager senere altså!
Her går den jo f.eks bedre over rumpa, men det er langt unna å få den igjen altså!

ÅSSÅÅÅ!
Taddaaaaah!!!!
20 dager etter bilde nr 2, og 1 mnd g 1 uke etter første bilde!
Buksa går igjen!!
Jeg har ikke giddet å prøve den på lenge, fordi jeg har sett på målebåndet at jeg ikke har krympa nevneverdig siden uke to, så jeg trodde helt sikkert at det ikke ville vises noen forskjell.
Aner ikke hva som har sjedd jeg, men resultatet snakker vel for seg selv! :D
JIPPIIIII!

Ja, nå skal det sies da, at den foreløbig ikke sitter spesielt fint på... Den er trang, det tyter egentlig litt over kanten, og den rekker jo ikke så langt opp som en bukse med høyt liv skal rekke, fordi det er alt for mye i den enda..heh. Men guri, jeg får den PÅ!!!! :D:D:D
(Er jammen ikke sikker på om den noen gang vil sitte pent på)
Jeg har nådd første delmål med andre ord, mye fortere enn jeg hadde trodd, og siden jeg låvte meg selv å gi meg selv noe spesielt når jeg nådde målet så må jeg vel gjøre det da....
Aner ikke hva...det kom så brått på...
Finner nokk på ette eller annet! ;)

Snakkes senere i dag! :)

6 kommentarer:

  1. gratulerer med buksa:D kjøpte meg også en bukse som var for liten. å når jeg så at du kom inn i din nå, måtte jeg prøve den.. å den passet:D vi er sååå flink.. jeg går ikke på den lavkarbo dietten. men spennende å lese om hvordan du opplever den. jeg har nå klart å gått ned 5kg siden begynnelsen av mai, og er stoolt:D endelig kommer jeg meg inn i buksa jeg også:D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med buksa du også! :)
    Ja, det er jo en kjempemotivasjon til å fortsette når man får sånne resultater, ingen tvil om det! :) Greit at man ser det på vekta og på målebåndet, men det blir liksom helt virkelig når man plutselig får på seg buksa som var aaaaalt for trang for kun kort tid siden! :)

    Lykke til videre! .)

    SvarSlett
  3. WOW, det vises jo kjempegodt! Jeg blir nesten litt stolt av deg, jeg! Fikk forresten besøk av ei blid og nett lita tuppe på butikken idag :)

    SvarSlett
  4. Hehe, TAKK Maria! :) Er stolt av meg selv også! :)
    Tuppa mi?? :) SÅ koslig! :) Gleder meg til å få henne hjem i dag! :)

    SvarSlett
  5. June, d her e jo SUPERBRA! Æ e så mektig imponert æ asså! :D Supeeeert! :D Grattis!
    Btw, æ å Lone har AKKURAT likæns pengbok ;)

    SvarSlett
  6. Takk for det lillesøster! :)
    I know. Så at Lone hadd sånn, så bare mått æ å ha! :p Haha!

    SvarSlett