lørdag 31. juli 2010

Svett...

Sara begynner i barnehage 1. september, og vettu, jeg blir helt svett!!! Har sjekka litt på nett nå, for å finne en slags "utstyrsliste" til barnehagestarten...hun trenger jo mye forskjellig til da, bl.a. parkdress, regntøy, ulltøy, fleece, tøfler, ekstra sett av alt, støvler, sko...blablabla.... OMG! Ja....er det en ting som er sikkert, så er det at Sara ønsker seg barnehagetøy til bursdagen sin, (og da gjerne litt på forhånd kanskje??) Heh.... Vel, vi har iallfall begynt nå da. To par tøfler er bestilt på nett, på denne sida! Fikk tips av Sunniva om denne sida! Genialt. Var billigere å kjøpe ett par her og få shippa fra USA med frakt og alt, enn å kjøpe ETT par på tilbud på Barnas Hus....Det er helt utrolig. Pappan fikk stå for både valg og betaling i dag! ;) Valget falt på disse:
Disse er i str 6-12 mnd. Hun har ikke så store føtter, så disse blir nokk passe en stund enda, så får vi betille nye når de her blir for små. Har allerede sett meg ut hvilke! ;)

Nå er det bare resten igjen da.... :) Hun har vært så heldig å få arve et par parkdresser da, så jeg får sjekke str på de, og om de passer til årstiden, før jeg drar på handel! :)

Apropos handel...jeg har frihelg!! Og hva gjør vi da? Jo, vi drar på harry-tur! :) Gleder meg. Blir mye kjøtt og ost ser jeg for meg! :) Kanskje de har rimelige barneklær der?? Hm....

Anyways! Har sett The Last King of Scotland nå, igjen....synes den filmen er strålende bra!!!
Har spist lavkarbopizza og sjokoladeprins og drukket brus også! :) Jeg er mett og kvalm og trøtt nå...og som jeg sa...litt svett!

Vi drar i rett tid imorra, så nå må jeg finne senga!
Ha en fin lørdag alle sammen! :))

1 kommentar:

  1. my kan du kjøp etterhvert som du ser at du treng det, men her e lista t celine.

    - ullklær : undertøy, heldress eventuelt en to delt for å ha under vinterdress. ullsokka.

    - Hals

    - Luer: Regnlue, høst/vår lue og vinterlue

    - Votter: Regnvotter, vintervotter.

    - Sko: Vintersko, gjerne stonez siden hu sikkert nettopp har lært å gå rundt den tida. Støvla e vel ganske unødvendig enda. Gode høstsko.

    - Vinterdress, en fra name it og en reima.

    - Regndress (parkdress) og ett todelt regnsett. Gjerne ufora da det e enkler å kle på varmt under. Eventuelt avtagbart innerfor. Vi har parkdress fra katvig og regnsett fra reflex.

    - fleecedress til å ha under regnklær.

    - Matboks og drikkeflaske

    - Barnehagesekk, vi har fra Bergans

    - Merkelapper , vi bestilte fra merkalt.no

    - Tøffler

    - vogn å sove i

    - Gode klær som man kan bevege sæ i :))

    SvarSlett